czwartek, 26 kwietnia 2018

Testy osobowości

Dziś pobawiłam się dostępnymi w necie testami osobowości, oczywiście należy mieć do nich spory dystans, z niektórymi wynikami zgadzam się bardziej z innymi mniej, choć łącznie można wyciągnąć pewne wnioski :D

https://www.katarzynapluska.pl/test-mbti-i-16id-jestes-osobowoscia-jobsa-obamy-czy-matki-teresy/

W MBTI skłaniam się ku typowi INTP choć kluczowe jest tu słowo skłaniam się bo u mnie dużo zależy od nastroju i gdy jestem w fazie bardziej depresyjnej dominuje introwersja czego podczas trwania drugiego bieguna nie ma i robi się ze mnie skrajny czasem wręcz ekstrawertyk. Tak samo trudno mi się ocenić na osi poznanie czy intuicja gdyż wydaje mi się że w różnych sytuacjach opłaca się korzystać z różnych taktyk i tak naprawdę wychodzi pół na pół, podobnie w skali odczuwanie czy myślenie cenię obie formy w zależności od sytuacji. Problemu nie mam tylko z ostatnią osią : osądzanie czy obserwacja - tu definitywnie obserwacja.

16id : http://testosobowosci.net/wynik.php

A tu wynik z 16p : https://www.16personalities.com/pl/osobowosc-infp

Ciekawie ma się jedno do drugiego :D w jednym logik w drugim pośrednik, czyli idealista, ale praktycznie się z tym zgadzam, może dlatego takie ze mnie dziwadło, bo humaniści i artyści nie wyrabiają z moim logicznym i racjonalistycznym nastawieniem, a matematyków i innych 'ścisłowców' wkurza moja część artystyczno idealistyczna ;)

Dodajmy jeszcze wynik enneagramu gdzie wychodzi 4 ze skrzydłem 5:P
http://enneagram.pl/opisy/typ4/

Dodam do tego że w konkretnych testach u psychologa wyszło mi pogranicze osobowości dyssocjalnej i wychodzi niezły potworek, no nie? Logiczny idealista z cechami psychopaty ;)




5 komentarzy:

  1. Wreszcie się przebudziłaś!
    Pamiętasz jak robiliśmy sobie oceny? [jedną jesteś mi winna]. Dlaczego nie masz ochoty porozmawiać tylko szukasz jakichś idiotycznych testów? Dobrze wiesz ze psychologowie potrzebuja pomocy i to koniecznie. Więc po cholerę włazisz do gniazda tych durni? Nie potrzebujesz pomocy - tylko dobrego klapsa w tyłek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam- pobawiłam się, a że wyniki wyszły ciekawe to powstał wpis ;)
      Zauważ że generalizujesz i to ostro, psychologia nie jest ani dobra ani zła, to zestaw narzędzi, modeli itd - czasem użytecznych , czasem nadużywanych...

      Usuń
    2. Może masz i rację z tym moim generalizowaniem, ale ostatnio każdy kontakt mój z jakimkolwiek psychologiem świadczył o ich miernocie i durnocie. Może nauka jako taka nie jest zła, ale ludzie się nią zajmujący nie powinni tego robić.
      Jak wiesz - zajmuję się czymś innym i tak czasem tylko wchodzę w kontakt z nimi - jednak bezustannie tracą w moich oczach

      Usuń
    3. Może dla jaj zrób sobie te śmieszne testy do których podałam linki, zobaczymy czy coś się uda trafić, oczywiście pamiętając że to zabawa pozwalająca spojrzeć na siebie z nowej perspektywy a nie wyrocznia ;)

      Usuń
  2. Zrobiłem ten test - tak dla jaj i wynik bardzo mnie zaskoczył. Wyszło że jestem INTJ - czyli strateg. Ale się porobiło bo tak samo ma Putin

    OdpowiedzUsuń