czwartek, 14 kwietnia 2011

Afirmacje pieniędzy 2 ( na podstawi nagrań Bożeny Figarskiej)

Wszystko, co daję wraca do mnie pomnożone.
Im więcej daję, tym więcej otrzymuję.
Przyciągam do siebie ludzi i dobra których pragnę.
Mam bezpieczeństwo finansowe.
Uwalniam swoją nieograniczoną moc tworzenia szczęścia i pieniędzy.
Jestem człowiekiem sukcesu.
Otwieram się na przyjęcie dobra i obfitości wszechświata.
Życzę powodzenia wszystkim ludziom.
Czuję się bezpiecznie i dobrze, kiedy mam pieniądze.
Mam pomyślność bez granic.
Potrzebuję pieniędzy, aby żyć pełnią życia ,wygodnie i pięknie.
Używam pieniędzy dla dobra własnego i innych ludzi.
Chętnie przyjmuję pieniądze jako wyraz ludzkiej miłości i wsparcia moich działań.
Zmieniam swoją świadomość i przyciągam wszystko czego pragnę.
Naturalnie przyjmuję pieniądze za to co robię z przyjemnością.
Poszerzam swoje horyzonty i łatwo pozbywam się ograniczeń dotyczących pieniędzy.
Akceptuję intuicję jako mojego partnera w interesach.
Mam dobrego doradzcę we wszystkich moich sprawach finansowych.
Wierzę że wyższa inteligencja ma wpływ na moje sprawy finansowe.
Przyciągam ludzi i sytuacje ,które wspierają mnie.
Wierzę w moc i siłę ducha, wierzę że otrzymam wszystko czego pragnę.
Łatwo i bez wysiłku osiągam wszystko to o czym marzę.
Myśle tylko dobre myśli o pieniądzach i bogactwie.
Pozbywam się zmartwień dotyczących pieniędzy.
Poszerzam swiją wiedzę o finansach i myślę o nich niekonwencjonalnie.
Usuwam wszyskie przeszkody blokujące do mnie dostęp pieniędzy.
Potrafię pokonać wszelkie trudności na drodze do fortuny.
Mam dober myśli o pieniądzach i one przyciągają fortunę .
Każdego dnia przyjmuje coraz większe pieniądze.
Przyciągam obfitość miłości i pieniędzy.
Każdego dnia tworzę swój dobrobyt.
Świadomie osiągam pomyślność.
Jestem magnesem dla darów i fortuny.
Zasługuję na szczęśliwe i dostatnie życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz