poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Afirmacje pieniędzy ( na podstawi nagrań Bożeny Figarskiej)

Wybieram świat w którym jest obfitość wszystkiego.
Żyję dla doznania szczęścia, sukcesu i bogactwa.
Zasługuję na dobrobyt i spełnienie najskrytszych marzeń.
Otwieram się na przyjęcie powodzenia.
Z radością witam obfitość, którą wszechświat mnie obdarza.
Mam w sobie wszystko, co jest potrzebne do odniesienia sukcesu.
Czuję wdzięczność za to co już posiadam.
Zasługuję na wszystko co w życiu najlepsze.
Pozwalam sobie na życie pełne darów miłości i pieniędzy.
Mam świadomość nieograniczonych dóbr na świecie, wystarczy ich i dla mnie.
Mam serce wolne od zachłanności.
Otwieram się na przyjęcie pieniędzy z nowych źródeł.
Jestem magnesem dla darów i fortuny.
Pozwalam obfitości przeniknąć przez każdą komórkę Twojego ciała.
Odnoszę sukces finansowy w każdym moim działaniu.
Nieustannie rozwijam się i powiększam przepływ fortuny przez moje życie.
Wiem, że wszechświat jest hojny i obdarza mnie wszystkim czego naprawdę potrzebuję.
Dopuszczam do siebie wszelkie dobro i szczęście.
Lubię gdy przyciągam do siebie pieniądze a one przychodzą do mnie łatwo.
Czuję naturalne bogactwo ponieważ wszechświat wspiera każdą moją potrzebę i pragnienie.
Pozwalam płynąć wielkiemu strumieniowi moich dochodów.
Akceptuję stały wzrost mojego poczucia bezpieczeństwa finansowego.
Wiem, że pieniądze kochają minie i przychodzą do mnie naturalnie i łatwo.
Powiększam swoje dochody niezależnie od sytuacji zewnętrznej.
Z największą przyjemnością przyjmuję spływające na mnie szczęście i bogactwo.
Zasługuję na największe sukcesy, szczęście i pieniądze.
Mam dostęp do obfitości wszelkiego rodzaju.
Jestem mistrzem pieniądza, służy on mojemu szczęściu i rozwojowi.
Zasługuję teraz na dobry dochód.
Jestem częściom nieograniczonego w bogactwie wszechświata.
Czuję się bezpiecznie, bo życie mnie wspiera.
Sprawiam, że obfitość wszechświata przepływa przeze mnie.
Dbam o to, aby energia pieniądza stale krążyła.
Płacę rachunki z przyjemnością.
Mam świadomość energii pieniądza, przyciągam je i pozwalam im krążyć.
Mam zawsze tyle pieniędzy ile potrzebuję.
Wiem,że pieniądze przychodzą zawsze kiedy są potrzebne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz