piątek, 15 kwietnia 2011

Moja lista wdzięczności:)

Za co powinnam być wdzięczna?
Za co mogłabym podziękować?
Z czego powinnam się cieszyć?

- Mogę pisać te słowa, więc mam komputer z dostępem do sieci,
mam dwie sprawne ręce i oczy które pozwalają mi widzieć ( stać mnie nawet na soczewki kontaktowe:), potrafię pisać i czytać.
-Mam ubranie pobrudzone sokiem,
więc mam się w co ubrać( a nawet w czym uprać to ubranie i nie muszę robić tego ręcznie:),
miałam pyszną kolację z sokiem, którą zjadłam razem z dziećmi - MAM DZIECI!!!
- Muszę zapłacić za mieszkanie, więc mam mieszkanie, może wynajmowane,ale zawsze samodzielne i co najlepsze zarabiam pieniądze, które pozwalają mi za to mieszkanie zapłacić
-Drażnią mnie wzrosty ceny paliwa, więc mam samochód, którym mogę pojechać do swoich rodziców, ponieważ ich mam, mam nawet braci i siostrę i mnóstwo kuzynów i kuzynek.
-Jestem zdrowa i moi bliscy także
-Mogę się rozwijać, uczyć i poznawać świat
- Mogę bawić się z dziećmi i razem z nimi odkrywać stare rzeczy od nowa.
-Mam męża, który czasem mnie wkurza, ale i za to go kocham.
-Mam do kogo przytulić się w nocy i na kogo się gniewać że znów rzucił skarpetki na środek salonu;)
-Mam dużego kudłatego psa, który patrzy na mnie mądrymi oczami, który kocha mnie bezwarunkowo i uczy bezgranicznej ufności...
-Jestem inteligentna, mądra i piękna:)
-Jestem cudowna, żywą istotą...
-Doceniam siebie, lubię i akceptuję siebie z wszystkimi mocnymi i słabymi stronami
-Znam budowę układu nerwowego, anatomię pająka, kilka dat z historii i orientuję się na mapie
-Potrafię dogadać się po angielsku i nie tylko
-Potrafię szybko się uczyć, zapamiętywać i kojarzyć fakty
-Potrafię kochać
-Potrafię okazywać uczucia
-Potrafię płakać i śmiać się
-Potrafię przepraszać, przebaczać i przyjmować przebaczenie
-Potrafię myśleć po swojemu i szanować poglądy innych ,choć się z nimi nie zgadzam
-Potrafię marzyć, planować i dążyć do realizacji swoich planów.
-Nie boję się pająków, węży, wind, a te parę lęków która mam potrafię opanować, a jak nie to dodaje mi to uroku;)
-Mogę rysować, śpiewać i tańczyć
-Mogę spacerować po lasach, wdychać zapach żywicy i czuć pulsowanie drzew
-Mogę oglądać świat po swojemu, widzieć "kolorowe otoczki" wokół ludzi i nie czuć się nienormalna.
-Mogę być sobą, myśleć po swojemu i równocześnie żyć w zgodzie z otoczeniem.
-Mogę nie przejmować się opiniami innych ludzi jeśli nie wnosi to niczego dobrego do mojego życia.
-Mogę zdobywać.
-Mogę uczyć się na błędach swoich i innych ludzi.
-Widziałam wschody i zachody słońca
-Widziałam i dotykałam śnieg
-Głaskałam kota, świnkę morską i węża
-Widziałam słońce, księżyc i gwiazdy i mogę znów je zobaczyć
-Mogę oglądać ptaki i drzewa i trawę
-Widziałam jak zmieniają się pory roku-Mogę podziwiać jak wszystko wiosną budzi się do życia.
-Mogę na Wielkanoc opychać się jajkami
-Mogę odczuwać letnie upały i podziwiać potęgę burzy i wspaniałość tęczy
-Mogę jesienią zbierać grzyby i oglądać kolorowe liście
-Mogę zimą lepić bałwana i rzucać śnieżkami i ślizgać się po nieodśnieżonych chodnikach
-Żyję
-Jestem
-Myślę
-Kocham
-Jestem wdzięczna że ktoś to czyta, może też zrobi swoją listę wdzięczności i zobaczy jak wiele ma powodów do szczęścia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz