niedziela, 17 kwietnia 2011

"Sekret" po polsku w świetnej jakości i moja tablica marzeń

Link do filmy "The Secret" po polsku w naprawdę świetnej jakości i bez limitów:

http://www.megavideo.com/?v=8IU6FLT2

Nawet jak widziałeś/widziałaś to już nie raz, może warto zrobić to jeszcze raz, aby prawo przyciągania stało się dla Ciebie bardziej oczywiste i łatwiejsze do stosowania. Są rzeczy do których się wraca:)

Możesz też obejrzeć go tutaj, a jak by "wyparował" to dla bezpieczeństwa zachomikowałam go jak wiele innych rzeczy, które mają dla mnie wartość:



A to moja tablica marzeń - każdy obrazek coś dla mnie symbolizuje, ten obrazek jest moją tapetą na pulpicie, motywacją do działania i elementem wyzwalającym marzenia i plany:



Sądzę że jest to pierwsza, ale nie ostatnia tablica, ponieważ sama praca nad tablicą ma ogromne znaczenie - kto zna sekret wie dlaczego;)

2 komentarze:

  1. Hej:-) Właśnie pisze posta o filmie "Opus" i przypadkowo natrafiłam na Twoją tablicę.:P Jej ale czad! Trzymam kciuki za Twoje mega pozytywne marzenia naszpikowane po uszy pozytywną energią;D. Pozdrawiam ciepło-Vanilak

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Po 1,5 roku od opublikowania postu, czy możesz stwierdzić, że już coś udało Ci się przyciągnąć i zrealizować? Zaczynam od zera.

    OdpowiedzUsuń